Jurnal de campanie- ziua 11

Faptele bune atrag alte fapte bune şi oamenii cărora le pasă de România încep să ştie unii de alţii. Ca urmare a unui mail trimis pe grupul eurodesk_info am primit un mesaj de susţinere din partea Carol Parc Hotel, mesaj ce începe aşa:

„Buna ,

Vreau sa va felicit pe toti pentru acest proiect frumos si sa va urez multa rabdare si pasiune in continuare !!

.

.

Asadar, vreau pe aceasta cale sa va spun ca hotelul Carol Parc este prietenul vostru gata sa va ajute in proiectele voastre, pentru ca impartasim aceleasi valori.”

Din mail am reţinut şi o idee la care prea puţin ne gândisem până atunci: hotelurile sunt un factor important de imagine, pentru că sunt primele locuri în care străinul ia contact cu ţara respectivă..cu atât mai mult cu cât ne mândrim cu proverbiala ospitalitate a românului. Plus că e iar o dovadă că prin interesul acordat propriei afaceri serveşti indirect unui scop semnificativ la nivel social.

Am mulţumit pentru susţinere şi am promis că ne vom gândi la acest parteneriat. Am mai trimis mailurile colegilor de muncă şi am pândit înfriguraţi inbox-ul aducător de reacţii.

11 mai, ziua 11, ne lipsesc 3 răspunsuri pâna la a da un număr rotund: 500.

One response to “Jurnal de campanie- ziua 11

  1. Pingback: Tu cum vrei România? « Picătura chinezească

Lasă un răspuns

